Promocja firmy jest rzeczywiście konieczna. Nie wystarczają jednakowoż proste sposoby, niezbędne są najnowocześniejsze pomysły

O tym jak ważna jest promocja w dzisiejszych czasach nike trzeba nikomu tłumaczyć. To praktycznie podstawakażdego funkcjonowania w przestrzeni publicznej. Jeśli chcemy, żeby o nas mówiono, żeby nasz sklep lub strona internetowa przyciągała odwiedzających, niezbędnym jest,żebyśmy mogli pochwalić się bogatą ofertą reklamową. Jak najlepiej działać? Odpowiedź może wyda się prosta, ale tylko pozornie. Dla działań kompleksowych jest to jasne i logiczne. Niby tak, ale dlaczego jeśli tak, wiele osób nie wie, co oznacza to pojęcie?

w supermarkecie
Napisał: Kristina D.C. Hoeppner
Na podstawie: http://www.flickr.com
Kompleksowość to założenie, że będziemy starali się działać wieloaspektowo, gdyż to gwarant, że faktycznie osiągniemy sukces. To także pewność, że dotrzemy do większej grupy ludzi. Bardzo łatwo to porównać na przykładzie chociażby polityki. Jak jest kampania, to dany kandydat musi się pojawić w wielu miastach, a nie siedzieć tylko w warszawie. Kandydat taki powinien zbliżyć się do ludzi, zainteresować ich ważnymi problemami.

Nie powinien przy tym występować wyłączniew telewizji, musi postarać się o aktywną obecność w sieci, czyli tam, gdzie jest coraz więcej (nie tylko młodych) ludzi. Mówiąc o swojej firmie możemy przywołać tu wiele dobrych przykładów. Aktywna obecność w internecie to nie wszystko, trzeba stale być w świecie rzeczywistym, bo mnóstwo ludzi czuje się swobodnie właśnie tam. Wiedzą o tym wielkie sieci sklepów jak Tesco czy Carrefour. Tesco gazetki promocyjne - czy carrefour to ciągle świetna promocja, choć wydaje się, że warto być tylko w internecie.

To oczywista nieprawda, gdyż ludzie chętnie sięgają po papierowe gazetki promocyjne. Sytuacja raczej nie zmieni się szybko, tak więc opłaca się dbać o promocje internetowe, ale warto pamiętać, że papierowe materiały reklamowe są równie, jeśli nie ważniejsze. Oczywiście, decydujące słowo ma branża, ale w przypadku dużych sklepów nie ma wątpliwości, że działania wieloaspektowe, to odpowiednia współpraca dwóch kanałów – tego związanego z internetem i tego tradycyjnego. Tylko to może przynieść najlepsze rezultaty.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-05 09:04:33
Tagi: Carrefour, promocje, Tesco