Jakie przekazy reklamowe mogą wpływać na poprawę naszej oferty na rynku? Korzystniejsze są metody tradycyjne czy internetowe?

Aktualnie coraz większa ilość przedsiębiorstw wymaga zorganizowania ciekawej i skutecznej kampanii reklamowej. Wiadomo, że prym wiedzie reklama internetowa, którą możemy zaprezentować w bardzo różny sposób. Firmy więc mogą reklamować się chociażby na portalach społecznościowych czy na forach dyskusyjnych. Mimo coraz większych możliwości w tej dziedzinie powinniśmy potwierdzić, że wiele firm niezmiennie stawia na reklamę tradycyjną.


kampania rekamowa
Napisał: House
Na podstawie: House
Interesującym przykładem tego rodzaju działań jest przykładowo spojrzenie na niektóre polskie miasta, typu Mielec. Billboardy Mielec np. ciągle jest bardzo popularny, a świadczą o tym liczne kampanie reklamowe tego rodzaju. W całym mieście tak więc bez trudności jesteśmy w stanie dostrzec wiele billboardów, które reklamują różne produkty, jakie są odpowiednią alternatywą dla najnowszej reklamy online - tej stronie szybko uzyskasz podpowiedź. Ażeby jednak reklama outdoorowa była w stanie działać, to naprawdę wiele osób musi rozporządzać tego rodzaju kampaniami.

Tego rodzaju billboardy powinny właściwie reklamować bardzo dużo różnego rodzaju produktów, ale i oczywiście usług. Najlepiej skorzystać z tego rodzaju reklamy, jak planujemy dotrzeć do większego grona odbiorców. Mielec to dosyć ważne miasto w swoim regionie, zaś zdecydowana większość billboardów umiejscowiona jest w niedalekiej odległości od ruchliwych dróg a także ulic. Zwiększa to jednak prawdopodobieństwo dotarcia przekazu reklamowego do większej liczby odbiorców. Na pewno to cieszy, że małe firmy mają okazję zaistnieć na rynku a także pozyskać nowych kontrahentów. Podobnie jesteśmy w stanie powiedzieć o innych interesujących miastach i środkach dotarcia do potencjalnych klientów, ciekawym przykładem może być ekran led Legnica Libana.


billboard
Napisał: Daniel Oines
Na podstawie: http://www.flickr.com
W całej Polsce można zaobserwować, iż reklama outdoorowa robi się coraz bardzo popularna. Oprócz standardowych billboardów popularne są także reklamy wideo, jakie emitowane są na profesjonalnie zamontowanych telebimach, jak i wspomniane wcześniej led.

Jeśli potrzebujesz podobnych informacji, co te omówione w tym tekście, to w artykule (https://www.webtec.pl/) znajdującym się tutaj z pewnością je znajdziesz.

Co interesujące, oprócz obrazu, tego typu komunikatu reklamowego może emitować dźwięk, co z pewnością maksymalizuje szansę przebicia się z przekazem reklamowym danej firmy - Daily Motion.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-02-10 11:01:08
Tagi: dźwięk, kampania, przedsiębiorstwo